رئیس هیات سوارکاری استان خراسان رضوی معرفی شد.

دولخانی رئیس شد/ شکست فدراسیون سوارکاری در مشهد

در مجمع انتخاباتی این هیات که در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد دو نامزد به نام‌های محمد دولخانی و محمدرضا عباس‌زادگان با هم رقابت کردند که در پایان این مجمع محمد دولخانی با ۱۶ رای در مقابل ۱۳ رای محمدرضا عباس‌زادگان به عنوان رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی به مدت ۴ سال انتخاب شد.

گفتنی است در این مجمع که با حضور تمامی اعضا یعنی ۲۹ نفر برگزار شد فدراسیون سوارکاری موفق نشد نامزد مورد حمایت خود را دوباره به ریاست هیات سوارکاری استان خراسان رضوی برساند. این در حالی بود که طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص مهندسی این مجمع به گوش می رسید و حتی شکوائیه ای در خصوص تخلفات صورت گرفته برای برگزاری مجمع به اداره کل ارسال شده بود.

رامین چرمچی سرپرست دبیری هیات سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری مجمع گفت:طبق وظیفه ای که داشتیم تلاش کردیم انتخابات به درستی برگزار شود. حضور رئیس فدراسیون در مشهد فرصت مغتنمی بود که وی را با مشکلات سوارکاری در این استان بیشتر آشنا کنیم.

گفتنی است پیش از این عباس زادگان رئیس هیات سوارکاری خراسان رضوی بود که در این انتخابات مورد اعتماد اعضای مجمع قرار نگرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.